Gå til indholdet
  • Videncenter
    • Besøg Videncenter for Bæredygtige Værdikæder
    • Om Videncenter for Bæredygtige Værdikæder
  • Videncenter
    • Besøg Videncenter for Bæredygtige Værdikæder
    • Om Videncenter for Bæredygtige Værdikæder
  • Aktiviteter
    • Arrangementer
    • Projekter
    • Netværk
    • Alliancer
    • Akademi
  • Hvad er etisk handel?
    • 13 principper
    • Leverandørsamarbejde
    • Due diligence
    • Indkøbspraksis
    • Samarbejde på tværs
    • Verdensmålene
  • Vær med
    • Bliv medlem
    • Medlemmer
  • Om os
    • Om organisationen
    • Sekretariatet
    • Bestyrelse
    • Samarbejdspartnere
    • Strategi
    • Politik
    • Ledige stillinger
    • Kontakt os
  • Aktiviteter
    • Arrangementer
    • Projekter
    • Netværk
    • Alliancer
    • Akademi
  • Hvad er etisk handel?
    • 13 principper
    • Leverandørsamarbejde
    • Due diligence
    • Indkøbspraksis
    • Samarbejde på tværs
    • Verdensmålene
  • Vær med
    • Bliv medlem
    • Medlemmer
  • Om os
    • Om organisationen
    • Sekretariatet
    • Bestyrelse
    • Samarbejdspartnere
    • Strategi
    • Politik
    • Ledige stillinger
    • Kontakt os
  • Videncenter
    • Besøg Videncenter for Bæredygtige Værdikæder
    • Om Videncenter for Bæredygtige Værdikæder
  • Videncenter
    • Besøg Videncenter for Bæredygtige Værdikæder
    • Om Videncenter for Bæredygtige Værdikæder
  • Videncenter
    • Besøg Videncenter for Bæredygtige Værdikæder
    • Om Videncenter for Bæredygtige Værdikæder
  • Videncenter
    • Besøg Videncenter for Bæredygtige Værdikæder
    • Om Videncenter for Bæredygtige Værdikæder

13. marts 2025

Webinar: Sådan arbejder du aktivt med din Code of Conduct

Fra papir til praksis: Lancering af vores nye Code of Conduct (CoC) og tilhørende vejledning

Hvordan kan en Code of Conduct (CoC) blive en værdifuld del af din virksomheds arbejde for ansvarlighed – og ikke bare et dokument i skrivebordsskuffen? På dette webinar markerer vi lanceringen af vores nye CoC og den tilhørende vejledning, der hjælper virksomheder med at sikre, at CoC bliver et aktivt redskab til at fremme bæredygtighed og ansvarlig forretningspraksis i deres værdikæder. 

Vi dykker ned i: 

  • Hvorfor en CoC er vigtig som et grundlag for ansvarlige forretningsrelationer – men også hvorfor det ikke er nok blot at have en CoC. 
  • Hvordan virksomheder kan arbejde aktivt med at implementere og følge op på deres CoC. 
  • Den tilhørende vejledning, der tilbyder konkrete metoder og værktøjer til at operationalisere CoC i samarbejdet med leverandører. 

Derudover præsenterer vi: 

  • En skabelon til e-mails, virksomheder kan bruge til at introducere deres CoC til leverandører. 
  • En samling af relevante ressourcer, som kan sendes til leverandører for at understøtte forståelsen og implementeringen af CoC. 

Dette webinar er for virksomheder, der ønsker at tage næste skridt mod en mere aktiv og effektiv anvendelse af deres CoC – og som ønsker konkrete redskaber til at gøre ansvarlighed til en integreret del af deres daglige arbejde. 

Tilmeld arrangement

  • + Tilføj til Google Kalender
  • + iCal / Outlook eksport

Praktisk information

Dato:
13. marts 2025
Tidspunkt:
10.00 - 11.00
Adresse:
Online
Tilmeldingsfrist:
12. marts 2025
Deltagere:
Kun for medlemmer
Pris:
Gratis

Få vores nyhedsbrev

Følg med i vores arrangementer, netværk og nyheder.  

Få vores nyhedsbrev

Følg med i vores arrangementer, netværk og nyheder.  

© Etisk Handel Danmark – 2025

Linkedin

Etisk Handel Danmark

Aktiviteter

  • Arrangementer
  • Projekter
  • Netværk
  • Alliancer
  • Akademi

Om os

  • Om organisationen
  • Sekretariatet
  • Bestyrelse
  • Samarbejdspartnere
  • Kontakt os
  • Privatlivspolitik
Administrer samtykke til cookies
Vi bruger cookies til at optimere vores websted og vores service.
Funktionsdygtig Altid aktiv
Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistikker
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Marketing
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.
Vælg muligheder Administrer tjenester Administrer {vendor_count} leverandører Læs mere om disse formål
Præferencer
{title} {title} {title}